Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

  • księga uczniów,
  • księga ewidencji dzieci,
  • księgi arkuszy ocen,
  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • księga korespondencji,
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  • uchwały Rady Pedagogicznej,
  • protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  • protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr wydanych zaświadczeń,
  • rejestr upoważnień,
  • rejestr akt osobowych,
  • rejestr wydanych kart rowerowych,
  • rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania, fizycznego, drugiego języka obcego, technologii informatycznej,
  • rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
  • książka obiektu budowlanego,
  • księgi inwentarzowe i środków trwałych,
  • dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego,
  • skontrum biblioteczne,
  • ewidencja świadectw szkolnych,
  • ewidencja pieczęci i pieczątek
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • plany i sprawozdania,
  • księga wyjść,
  • archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe, dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę).

Zasady udostępniania

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

03-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 390